woensdag 12 januari 2011

Conversatie per mail Part ...

Hij: Wat doe je zaterdag?

Zij: Iets met mijn man. Het is zijn vrij weekend. Waarschijnlijk loopschoenen kopen, als je de details wilt kennen.

Hij: Een dikke nieuwjaarsknuffel voor je. Wees voorzichtig met hetgeen je wenst. Misschien komt het uit.

Zij: Dezelfde beste wensen voor je. wat heb jij gewenst en wat hebben de mensen voor jou gewenst?

Hij: Ik ben normaal redelijk realistisch als het neerkomt op hoop en dromen. Ik wens meer momenten met jou. Ik heb er geen idee van wat andere mensen me toewensen. Hoe zit het met jou?

Zij: Niets speciaal, ik wens de mensen rondom me geen armoede toe en daarmee bedoel ik niet onmiddellijk geld. Voor mezelf, het eindelijk eindigen van mijn boek in 2010 en heel veel liefde.

Hij: Ik ben in Antwerpen deze week.
Hij: Je hebt een goed schema om op stap te gaan met je vriendin. Jullie meoten op zaterdag naar een funky plaats gaan, misschien best naar Horton Square.

Zij: Het gaat leuk worden, ik ga eerst nog eens naar de kapper gaan.

Hij: Je gaat naar de kapper in Antwerpen, laat ons elkaar ontmoeten voor een koffie. en hier is mijn nummer vanuit Engeland. Maar dat is enkel tussen jou en mij.

Zij: Aan wie zou ik in hemelsnaam dat nummer moeten geven??!! Ik kom nog later terug op elkaar zien zaterdag.

Hij: Geraak jij ooit opgewonden in het midden van de dag, zonder verklaarbare reden. want dat is net met mij gebeurd. Voel je het?

Zij: Ik heb het wel eens af en toe. Maar het jouwe kan ik zeker niet voelen.

Hij: Hey bel je me vandaag na het werk?

Zij: Ik heb de kapper gecancelled, ik ga op een andere dag. Ik bel je straks.

Hij: Bel me na je werk en zeg dat alles in orde is voor zaterdag ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten