woensdag 23 maart 2011

Conversatie per mail Part ...

Zij: Sorry dat ik je zo lang heb laten wachten. Ik had een belangrijke vergadering vandaag. Gisteren toen ik ging joggen was het halfuur gepasseerd voor ik het doorhad. Ik zie een mail van je binnenkomen ...

Hij: Ik ben in Antwerpen. Ik werd net wakker, ik ben nog wat draaierig. Je maakte net een gastoptreden in mijn droom. Lekker.

Zij: Hey, ik zag dat heel veel mensen je gezelschap kregen gisteren. Met hoeveel vrouwen en meisjes flirt je als je niet bij je vriendin bent?

Hij: Ik wil mijn gedachten bij jou jouden. Maar het gebeurd sowieso. Maar ik wil jou zien. In mijn droom maakte we samen een video.

Zij: Dat is best grappig. Ik vroeg mijn man gisteren om samen een sexvideo te maken.

Hij: Mijn vriendin is er niet vandaag. Bel je me?

Zij: Waarom moet ik jou bellen, jij hebt mijn nummer ook! Waarom wil je dat ik je bel?

Hij: Om te praten ! Maar enkel als je wil natuurlijk.

Zij: Ik dacht dat je me iets speciaal wou zeggen?

Hij: Zou je willen dat ik je iets speciaal vertel? En als ik het doe (en wees eerlijk) zou je willen dat ik het je zeg. Je kan nooit weten, misschien doe ik dat wel.

Zij: Neen, ik kan me niet inbeelden dat je iets waardigs te zeggen hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten