maandag 6 september 2010

Conversatie per mail Part ...

Zij: Het is een beetje te druk voor me, samen met enkele andere verwarrende emoties. Ik probeer ervoor te bellen.

Hij: Babe, probeer na je werk te bellen, ik ben nog niet klaar.
Hij: Ik ben bezig met mijn taxen, ik haat het. Hoe is het met je? Ik was laatst een beetje afgeleid, kun je me bellen, ik wil je iets vertellen.

Zij: Hey, ik was op vakantie, vandaag werk ik, maar morgen niet. Iedereen haat belastingen, maar hou je hoofd koel en neem je tijd. Neem een sigaret en iets te drinken and chill.

Hij: Hey Miss, ik arriveerde net in Atnwerpen en juist op tijd voor de sneeuw, lekker! Ik ben hier voor 1 nacht en dan naar Rotterdam. Ik wil wel een gesprek met je vandaag, hoe zit het met jou?

Zij: Die sneeuw is heerlijk, vind je niet? Het is zoo koud en zo wit. Ben je zondag nog in Antwerpen? Waarschijnlijk wel, dat was een stomme vraag.

Hij: xx
Hij: dat was een stomme vraag, ik verwacht je zondag met je vriendin en je vriendje deze zondag. Het gaat beter worden dan ooit. Welke camera is de beste van deze twee?

Zij: Het zijn beide steenoude modellen.

Zij: Ik hoop dat je zo moe was dat je je mails niet hebt nagekeken. Ik was zo druk bezig dat ik de tijd niet vond om je een mail te schrijven. Ik kan je niets bijzonders vertellen. Ik ben nog steeds bezig met het boek. Nu kerst eraan komt, verafschuw ik de gevoelens dit het meebrengt, hoewel dat niet de juiste woordkeuze is, maar ik weet zeker dat je me begrijpt. Ik kocht sommige cadeautjes met plezier en andere gewoon omdat het 'moet' . Ik boekte ook onze volgende reizen. Dan komt er nog die trip aan. Ik wil nog wel een trip maken naar Parijs omdat ik er nog nooit was. Dus je ziet het, het leven is in rust. Hoe ziet het jouwe eruit?

Hij: Hey Miss, Inderdaad, ik was compleet uitgeteld gisteren. Het ziet er naar uit dat je leuke vakanties hebt om naar uit te kijken. Ik ga enkel naar dezelfde stad als jij, maar nog geen datum vastgelegd. Mijn vriendin wil komen, maar dat is nog niet beslist. Voor de rest is mijn komend jaar een open boek. Denk aan je engelse vertalingen van je werk. Misschien zien we elkaar volgende week....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten