zaterdag 24 april 2010

Conversatie per mail VII

Zij: Ik weet dat het nooit te laat is, ik doe het al een aantal jaren en ik hou van mijn job. Ik zou nooit zelfstandig zijn omdat de financiƫle kant me afschrikt. En betreft relaties, ik denk dat het probleem vertrouwen is, zeker in jouw business. Je kan nooit zeker zijn of je je man of vrouw exclusief voor jezelf hebt. Ik ga waarschijnlijk morgen wel naar .... .

Hij: Weet je dat ik meer emails met jou verstuur dan met iemand anders?

Zij: Neen dat wist ik niet, maar ik ben aangenaam verrast. Hoe is het met je? Ik had een slechte droom, iemand wou me vermoorden.

Hij: Alles goed met me, vroeg wakker en pannenkoeken gegeten. Ik denk dat je droom een metafoor was. Ze wilden eignelijk de liefde met je bedrijven. Hoe gaat het nu met je? Beter hoop ik.

Zij: Veel beter, je weet hoe je mijn dag kan opfleuren. Het is best jammer, want het waren geen knappe mannen. Ik yoghurt en koffie. Heb je je kids dit weekend?

Hij: Ik blijf thuis dit weekend, de kids heb ik volgende week. Het is gek dat je besluit naar ... te gaan, net als ik er niet ben. Hoewel ik best weet, dat jij wou dat ik daar was. Hoe kunnen we elkaar anders zien, stuur me een foto van je. Wat betekenen al die kusjes voor jou in de mails?

Zij: Dat is omdat mijn BF laat werkt en dan ga ik iets drinken met mijn vriendinnen. Hij is niet het uitgaanstype. Voor mij zijn ze een teken van affectie en voor jou?

Hij: Voor mij zijn het tekenen van wat we voelen achter al deze woorden

....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten