dinsdag 18 mei 2010

Conversatie per mail VIII

Hij: wat is er?

Zij: Niets, het was gewoon eventjes te druk. Ik had problemen op het werk en kon niet antwoorden. Hoe is hetmet je? Hoe was je weekend?

Hij: zijn je problemen opgelost? Mijn weekend was erg eenvoudig en stil. Ik ben gaan mountainbiken en heb eindelijk een helm gevonden. Je gaat het niet geloven, maar ik ben net een vrouw als het aankomt op iets uit te kiezen. Hoe was je weekend? Ik heb het gevoel dat er vandaag niet erg gelukkig bent. Wil je het delen?
(Later op de dag): zie eens wie aan je denkt?

Zij: Wat een mooie foto van je en op een mooie plaats. Ik ben zo blij voor je dat je elke dag kan doen, waar je zo'n passie voor hebt.

Hij: de laatste 2 dagen ben ik bezig met financiƫle rapporten voor enkele bands die bij mijn label zitten. Het is van de afgelopen jaren en het SUCKED gewoon.
Dus eigenlijk klopt het niet dat ik elke dag doe waarvan ik hou. Om eerlijk te zijn, meestal zit ik vast achter de computer net zoals jij. Wat ik doe is eigenlijk een job zoals elke andere buiten de concerten, albums en filmprojecten. Er zijn stapels administratie te doen en daar heb ik een grondige hekel aan. Maar het moet om de zaak draaiende te houden.
Ik hou van mijn werk, maar het is niet enkel en feestding.

Zij: Hey knapperd, het spijt me ontzettend, ik denk aan je, maar ik had geen tijd om te antwoorden. Weet je, het is altijd wel iets, met alles wat je doet, de kansen die je hebt, er is altijd een addertje. Mss sucken financiƫle rapporten, maar er komt ook iets goed van.
Morgen ben ik in de stad, ik ging normaal een weekend weg, maar mijn werk gooit roet in het eten.

Hij: Het zijn drukke tijden. Ik heb een akoestisch concert dit weekend en nog veel te regelen. hoe was je weekend jongedame?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten