woensdag 25 november 2009

Conversatie per mail II

Zij: Hoe vreemd dat je me dat verteld, gewoon het feit dat je dat zegt. Wel intussen ben ik het al gewoon dat ik je tussen mijn mails zie verschijnen en gisteren vroeg ik me af wat je aan het doen was, omdat ik je niet hoorde. maar je kent me, ik ben koppig hé. Ga je dit weekend tijd doorbrengen met je andere helft?

Hij: En of ik weet hoe koppig jij bent ! Ik ben hetzelfde maar tegenwoordig ben ik meer open naar de dingen toe die belangrijk voor me zijn. Wist je dat vlinders maar 1 dag leven. Stel je dan eens voor dat je leven maar uit 1dag bestond .... ik denk als je daar naar kijk je moet zeggen wat je denkt en nu meot doen wat je wil doen, want het leven is te kort.
Ach ik was al helemaal vergeten dat jij ook een motor had, jij sexy jongedame. De mijne is intussen een oldtimer geworden. Hij is van 1972. Mijn andere helft is dit weekend weg, wat met jou en de jouwe.
Hier is mijn waarheid voor vandaag: ik weet dat we beiden gebonden zijn, maar vraag jij je nooit af hoe het zou zijn als wij echt samen zijn. Ik weet dat ik dat soms doe.

Zij: Neen ik wist niet dat vlinders maar 1 dag leven. Maar ik besef wel dat je eke dag moet plukken door hetgeen ik al heb meegemaakt. Ik probeer zo eerlijk mogelijk te zijn in mijn omgeving, maar sommige dingen kan je niet vertellen zonder mensen waar je om geeft verschrikkelijk pijn te doen.
Mijn andere helft en ik spenderen op het moment elke vrije minuut samen als hij net aan het werk is. Ik heb er vaak aan gedacht en ik denk er soms nog aan. Ik denk dat we een goede match zouden zijn.

Hij: een goede match, inderdaad en eens onze motoren samen komen, wie weet. Een fantastisch weekend, jong zoet lief ding en .. je niet meer inhouden hé.

Zij: geniet van het weekend en het veranderlijke weer

Hij: Dank je mijn koppige schoonheid
......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten