donderdag 19 november 2009

Conversatie per mail

Hij: Ik neem een dag vrij en duik met de laptop in bed, hoe is het met jou mijne jongedame.

Zij: Ik hebhoofdpijn, maar voor de rest alles oké, heb je genoten van je zondag?

Hij: Als het niets ernstig is met jou, mijn mooie lieve vriendin ben ik blij. Ik lig nog steeds in bed, ik voel me echt niet goed. Wanner zie ik nog eens een foto van je? Verras me! Ok?

Zij: mmm je hebt dus het virus te pakken dat iedereen tegenwoordig heeft. Geef me een beetje tijd om foto's te maken.

Hij: Lief, hele lieve, dat is wat ik nu van je denk. Warm en lief.

Zij: vergeet niet voldoende te eten en te drinken als je ziek bent.

Hij: Kom je naar mijn volgend optreden binnenkort? Ik heb gegeten en voel me al een beetje beter.

Zij: Ik heb gisteren nog aan je gedacht. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat doe, het is sterker dan mezelf. Ons verleden zeker? Misschien kom ik, maar ik heb dan wel plannen ik zal nog zien.

Hij: Hetzelfde hier, ik heb meer aan je gedacht dan je je kan inbeelden. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het voelt erg echt aan voor me (vreemd hé). Wat is het met jou, waar heb je aan gedacht. Ik blijf thuis dit weekend en werk van hieruit er komt ook een vriend op bezoek.

.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten