dinsdag 17 november 2009

Gedachten dwarrelen rond

Rusteloos lig ik naast hem in bed. Ik draai en keer, ik sluit mijn ogen en probeer de slaap te vatten, maar het lukt me niet.
Enerzijds weet ik niet wat ik moet doen, anderzijds slaat mijn fantasie op hol.
Ik fantaseer over zijn dwingende stem die me zegt op zijn tong te zuigen, zijn handen die ongeneerd mijn borsten grijpen.
Ik vertel hem ermee te stoppen,ik wil dit niet, ik heb mijn man, die mijn borsten streelt en me lief of een knuffel vraagt.
Maar hij zegt me, dat hij weet dat ik dit wil en dit mis.
Hij zegt me aan zijn harde paal te voelen die bijna uit zij broek barst. Ik zeg nee, maar mijn hand ligt al in zijn schoot. Ik duw hem weg, verhit, ik zeg nee. Ik stuur hem weg. Hij vertrekt, maar zegt me dat hij weet dat we elkaar weer zullen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten