vrijdag 15 januari 2010

Conversatie per mail Part VI

Hij: Hey b-day girl, misschien ben je te oud aan het worden voor me. Je ziet er zoals altijd schitterend uit op die foto's. Dat was erg lief van je vrienden. Ik hoop dat je een fantastische dag hebt.
Hoe ga ik je mijn verrassingscadeau geven? Heb je ideeën?
Ik heb een vriend op bezoek, dus het is druk, maar we houden contact.

Zij: Dus je valt op de jonge meisjes? Je weet toch dat vrouwen na hun 30 op hun best zijn? Dus ik ben zeker nog niet over mijn top heen. Ik hoop dat je een leuke jam sessie hebt met je vriend.

Hij: 4 liter wijn, vele biertjes, veel muziek en diepe conversaties. Mijn vriend is terug onderweg naar huis nu. Je hebt gelijk wat betreft die vrouwen rond hun 30 jaar en je weet dat ik altijd aangetrokken zal zijn tot je.

Zij: Was het wel veilig om je vriend op de baan te sturen? Zowel voor hem als de mensen rond hem? enfin, het ziet er naar uit dat je een creatieve dag hebt gehad.

Zij: Dat was een superlink die je me hebt gezonden. Het zal mijn dag een beetje opfleuren.
Hoe is het met je? Ik wou je niet met de vinger wijzen de laatste keer, maar ik was ongerust. Teveel mensen sterven zonder enige reden, om onnozele dingen.

Hij: Het is oké, babe. Het is leuk om achter de pc te zitten, en te doen wat ik normaal doe. Je hebt absoluut gelijk wat betreft rijden en drinken, geen zorgen, dat is de reden dat ik niet meer achter het stuur kruip na mijn optredens.

Zij: Niet veel mensen eindigen met de job die ze altijd hebben willen doen. Ik zou ook wel in een andere branche werken als ik kon. Ja als je uit de stad verdwijnt, moet je langer naar huis rijden natuurlijk. Ben je morgen in de stad?

Hij: Het is nooit te laat jonge dame, ik weet zeker met een betje moeite dat jij kan doen wat je maar wilt. De job die ik doe heeft ook ook een prijs, financieel, tijd en relaties worden er door beïnvloedt. Het is 1 groot compromis. Ik ben niet in de stad dit weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten