maandag 23 augustus 2010

Conversatie per mail Part ...

Zij: Mijn 2de droom herinner ik me niet meer, maar de eerste was erg gewoon. Het had iets te doen met een trip naar NY. Waarschijnlijk omdat ik met een boeking bezig ben. En omdat jij in mijn gedachten moet gezeten hebbben, zal ik beide gecombineerd hebben. hoop dat alles goed is met je.

Hij: Op een dag zal ik je het verhaal vertellen van toen ik de wereld rondreisde en dan specifiek van wanneer ik landde in LA and ze wilden me niet binnenlaten. Het is gek en grappig. Ik ben druk bezig met events te organiseren in december.

Hij: Jij bent afgelopen nacht in mijn droom rond aan het zwerven geweest. Het zit er naar uit dat dat de laatste tijd een gewoonte aan het worden is.

Zij: Het is waarschijnlijk telepathie want ik was net in deliberatie met mezelf of ik je een mail zou zenden of niet.

Hij: Wat zou er in die mail gestaan hebben.
Hij: ?

Zij: Ik weet niet of ik daar klaar voor ben.

Hij: Ik ook, zullen we dit weekend praten? Bel me als je kan.
Hij: Ik droomde alweer van je en werd wakker en dacht aan je. Nu, wil ik je gewoon hebben.

Zij: Ook een goedemorgen. Ik ga een weekend naar .... .

Hij: Ik heb al een drukke ochtend achter de rug. De auto wou niet starten enz.. En een drukke namiddag in het vooruitzicht. Ik ga ook op weekend naar daar. Herinner me eraan dat ik je vertel waar de leuke plaatsen zijn.

Hij: Babe, bel me als je kan..

Zij: Ik heb een paar rotte dagen achter de rug, daarom heb ik je niet gebeld. Ik probeer je vanavond te bellen als ik tijd heb. Hoe is het met je?

Hij: Geen probleem, gaat het beter nu? Het is vreemd, maar ik droomde alweer van je afgelopen nacht. Probeer me voor half acht te bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten