vrijdag 4 december 2009

Conversatie per mail III

Hij: Mijn koppige schoonheid, voor ik het vergeet, ken je een goede winkel voor motoaccessoires? Ik vind niets in de buurt van het centrum online. Tot morgen, denk ik..

Zij: Hey hottie, hoe was je weekend? Wat heb je net nodig, want de meesten kopen hun spullen online en zeker wanneer het een ouderem motor is. Ik heb dit weekend geweldig gaan dansen en me geamuseerd. Het was niet te doen in het centrum, het was net of iedereen een stukje van ons wilde.

Hij: Jij bent de hottie hier, jongedame. Mijn weekend was cool, maar thuis en nederig. Dus je was aan he tparaderen dit weekend? Ze zijn niet de enige die een stuk van je willen, eignelijk wil ik geen stuk meer, want op een dag zal ik je volledig nemen, voorgoed...
Ik wil eigenlijk een nieuwe helm en ik wil hem proberen, want ik heb een groot hoofd. en je weet wat ze zeggen van mannen met een groot hoofd.

Zij: Jij bent gek... ik ken wel een adresje voor je. Ze zijn er erg vriendelijk en behulpzaam. We zullen wel zien (je weet over welke zin ik het dan heb) .. en neen, ik weet niet wat ze ervan zeggen, dus vertel het me maar.

Hij: Ik heb een prachtige foto van je gezien, je ziet er toch altijd goed uit. Groot hoofd = groot ego. of had je iets anders in gedachten?

Zij: Neen ik stond open voor alle mogelijkheden, maar in jouw geval klopt het effectief. Ik kocht een film met de titel ... . Weet je waarom ik je dat vertel?

Hij: Ik hou van die film en ik weet exact waar je over praat. Ik wil je zien, ik wil alles van je zien. Kan je dat aan babe? Welke andere mogelijkheden? Wat anders kan er nog zo groot zijn? Ik vraag het me af.

Zij: Ik kan zeer veel aan.. misschien grote voeten, wat denk je...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten