dinsdag 15 december 2009

Stranger in paradise

Ik keek rond, niet in paniek, maar wel krampachtig. Ik denk niet dat ik ook ga leren om op het vliegveld uit de georganiseerde chaos direct de juiste vlucht te pikken. Ook al ben ik er op tijd, het onbehagen blijft tot ik op het juiste vliegtuig ben gestapt. Nadat ik mezelf ervan hebt overtuigd dat alles goed loopt besluit ik een koffie te gaan drinken. In gedachten verzonken wil ik de melk nemen als ik merk dat ik niet de melk vastgrijp, maar een vinger. Ik schrik en mompel mijn excuses als ik een paar ogen kijk die schitteren van plezier. Ik voel me onmiddellijk beter, het gebeurd niet vaak dat iemand me onmiddellijk kan laten fantaseren.

Later in het vliegtuig kijk ik wie er opstapt, ik ben het type dat erg nieuwsgierig is naar de medemens. Ik voel plots vlinders in mijn buik die naar poesje trekken als ik een paar erg schitterende ogen zie opstappen. De rest van de vlucht breng ik in een roes door, gevuld met fantasieën over handen en tongen en kronkelende lichamen. Als we geland zijn haast ik me naar de uitgang, ik wil naar mijn hotel en ik wil mezelf lekker vingeren denkend aan de schitterende ogen die me zo in beroering brengen. Er stopt een taxi voor me en ik stap net in als ik een stem hoor die vraagt of hij mee de taxi in mag. Mijn oogjes staan er en er staat in te lezen waar ik over fantaseer. Ik schuif op en hij stapt in.

Wij rijden in stilte naar het hotel, ik ben nog niet goed in de kamer als we elkaar beginnen te zoenen. Hij ruikt zoet, hij proeft heerlijk, net zoals in mijn fantasie. Ik zie dat hij van die leuke kuiltjes in zijn wangen heeft. Hij zoent me in mijn hals en ik voel dat mijn slipje nat wordt. Hij heeft onmiddellijk mijn meest erogene zone gevonden. Ik ruk zijn hemd bijna van zijn lichaam en laat mijn handen over zijn borst gaan, lekker behaard met zeer schattige tepels die ik onmiddellijk in mijn mond neem.

Hij kreunt zachtjes als ik er even in bijt. Ik laat mijn hand naar beneden glijden en voel dat hij lekker stijf is, ik wil zijn pik in mijn mond en ik wil hem nu, hij reageert heerlijk op mijn tong, ik proef voorvocht en mijn poesje trekt samen van de zin om hem zo snel mogelijk in me te voelen. Hij legt me op mijn rug, kijkt me aan waardoor de rillingen over mijn rug lopen en zegt dat hij me wil likken. Ik sluit mijn ogen wanneer ik zijn tong over mijn lipjes voel gaan.

Ik ben zo nat dat het bijna misdadig is, ik voel dat ik al kan komen, maar ik wil mijn genot uitstellen, uitstellen tot ik niet meer kan. Hij steekt zijn tong in me en ik denk dat ik sterf, ik wil hem nu, nu in me voelen, onmiddellijk. Ik vraag hem op zijn rug te gaan liggen en ik ga op hem zitten. Als zijn pik in mijn poesje dringt overspoelt een golf van genot me. Wat doet deze man met me dat ik spontaan kan klaarkomen? Hij fluistert geile woordjes in m’n oor en kreunt. Ik kan dit niet langer volhouden en voel een explosie vanuit mijn buik en ik kom klaar.
Een orgasme dat niet wil eindigen, maar als het dan wegebt heb ik nog niet genoeg, dit is bijna niet meer menselijk. Ik ga op mijn handen en knieën zitten als hij langst achter bij me binnendringt. Niet is zo heerlijk als langst achter genomen te worden, als je voelt hoe lekker die pik in je kut over heen weer gaat. Hij legt zijn vingers op mijn klitje en begint haar zachtjes te strelen, ik ben zo geil dat het vocht over mijn dijen loopt.

Ik wil hem harder en dieper en hij voelt het, hij luistert zonder dat we iets moeten zeggen. Ik voel een 2de orgasme aankomen en hij voelt het ook, hij vraagt of hij mag komen waarop ik niet anders kan de knikken, ik voel hem nog groeien en dikker worden en meer heb ik niet nodig. Voor de 2de maal kom ik klaar, zo intens dat ik denk dat ik van de wereld ben.

We hebben geen afscheid genomen van elkaar achteraf, misschien komen we elkaar ooit nog tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten