woensdag 16 december 2009

Mail Part IV

Hij: Vandaag ruim ik mijn kantoor op en sorteer ik mijn rommeltje en zet alles op zolder wat ik niet meer gebruik. dus ik zeg je goedemorgen, maar zal er niet meer zijn tot aan de lunch. Ik vertel je dit omdat ik weet dat je me soms mist.

Zij: Goedemorgen, dat is er lief van je dat je me dat verteld. Ik heb ook die ziekte 'alles op zolder bijhouden'. Ik hoop dat je een leuke sorteertijd hebt en ik zal een klein beetje aan je denken.

Hij:Het is altijd vreemd om door dat oude gerief te gaan. Het is een reis door je leven. De meeste dingen die ik archiveer zijn posters, teksten, oude opnames, ... Dus ik kan het echt niet weggooien, maar .. het is zoveel !! Ik ben vanaf morgen tot zondag in de stad. Alles gaat zo snel.

Zij: Wanneer ik de laatste keer op de zolder mijn verleden aan het uitspitten was vond ik het best moeilijk. Ik hou ook veel te veel bij. Ben je plaats aan het maken voor iemand anders? Ik zal in de stad zijn voor mijn verjaardag en om te winkelen met een vriendin. Het leven gaat snel, ik weet niet of het te snel is, maar het is hoge snelheid..

Hij: .. En ben je klaar voor het weekend. Als ik van de stad kom ben ik een dag naar Nederland. Als je er bent, geef een seintje ik ben er de hele dag bezig. Wat ga je kopen, je weet dat ik je outfits graag voor de rest zie.

Zij: Hey schatje, ik was bijna van plan je een mail te sturen. Ik weet niet goed een kleedje, of een blouse. Natuurlijk nieuwe schoenen :-). Je hebt al vele premieres gekregen, ik heb nog een jurkje dat ik alleen maar voor jou heb aangehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten