woensdag 30 december 2009

Conversatie Per mail Part V

Hij: Mijne nieuwe CD, het is grappig dat ik toch enkele fans heb waar ik leef, ik gaf een CD van me cadeau en nadat ze die beluisterd hebben, hebben ze besloten dat ze alles willen horen war ik ooit heb opgenomen. Het is te gek voor woorden. Maar die kleine dingen motiveren me om aan het volgende album te werken. Ik hoop een kerstCD te kunnen presteren.
Trouwens .. ik wil je nog altijd advies geven over je nieuwe kleedjes, schoenen, ..
Mis je onze sessie niet? Ik weet dat ik ze mis.

Zij: Als ik er van het weekend passeer, stuur ik je zeker een sms. Wel ik ben blij voor je, je bent een zeer goede mysterieuze componist. Daarom hoort iedereen het graag. Al de vrouwen denken dat het over hen gaat, ze vragen het zichzelf af.
Natuurlijk mis ik onze kleine samenkomsten, maar ik had steeds het gevoel je te overvallen. Vandaag realiseer ik me, dat je gewoon genoot van mijn gezelschap en dat je niet gewoon vriendelijk was.

Hij: Er is een soort van anonieme sfeer wanneer we met elkaar omgaan. En het is zo eerlijk. Ik heb die kwaliteit nooit bij iemand anders gevonden.
Hij : Zal hij me schrijven vandaag .... ik vraag het me af. Ja hier ben ik, ben je blij nu? Ik hoop het, hoe is het met je vandaag.

Zij: Goedemorgen, ik ben altijd blij als ik merk dat je nog niets van je arrogantie verloren bent ...
Met mij is alles goed, ik had gisterenavond een late meeting. Hoe is het met jou, heb je een leuk weekend gehad.

Hij: Misschien moet ik mijn naam veranderen van .. in .. dan heb je ook eens een meeting met mij. Alles goed met mij, ik had een leuk, maar druk weekend. We hadden een superavond en hebben de deuren gesloten en er nog een privé optreden van gemaakt.
Hij: Hey Babe, wat is er, ga je me nog vertellen over jouw weekend, of heb je het te druk.

Zij: Hey, het was ineens zo druk. Mijn vrienden had een verrassingsfeest georganiseerd voor mijn verjaardag. Het was superleuk. Zondag heb ik tot de middag geslapen en dan heb ik een wandeling gemaakt.
Ik heb pakken werk, maar de dag is dan wel snel voorbij. Hoe is het nog met jou?

......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten