woensdag 2 december 2009

Massage

De avond valt als we samen het bad inkruipen. De kaarsjes branden en toveren schaduwen op de muur. Met weinig woorden maar des te meer gevoelens zepen we elkaar in en spoelen elkaar af. We stappen uit bad en ik droog jouw rug en jij de mijne. Je vraagt me op bed te gaan liggen op mijn buik.

Ik voel je handen over mijn rug gaan en ruik de zoete fruitige geur die je verspreidt. Ik voel me helemaal ontspannen onder je geoefende en masserende handen. Ze strelen mijn schouders en gaan over mijn billen. Plagerig ga je met je vingertoppen even tussen mijn licht gespreide benen daarmee mijn lipjes rakend. Ik voel een huivering over mijn rug gaan. Je buigt voorover en vraagt om op mijn rug te gaan liggen. Ik draai me om en kijk je in de ogen, als je handen mijn borsten beroeren en ze zachtjes kneden. Mijn tepels reageren onmiddellijk en worden stijf. Je gaat met je tong over mijn schouders langzaam naar beneden gaan lik je in mijn oksel en ik glimlach even. Mijn ogen sluitend laat ik alles over me heen komend. Ik geniet van de strelingen aan mijn elleboog, je vingertoppen die langs de binnenkant van mijn onderarmen glijden en me lichtjes kietelen tot mijn vingers gaan krullen, vingers waar je dan op begin te zuigen...

Je zakt af naar mijn heuveltje en gaat me het puntje van je tong langs mijn klitje deze net niet rakend. Ik voel mijn verlangen naar je groeien met de minuut en kreun zachtjes. Ik spreid mijn benen verder en voel je tong langs mijn lipjes gaan. Je draait rondjes langt mijn klitje om ze dan plots te beroeren. Ik begin te beven van genot en je voelt dat aan.

Je komt naar boven en ik voel je stijve mannelijkheid langs mijn been wrijven. We kijken elkaar in de ogen wanneer je bij me binnendringt, ik sluit mijn ogen en kreun. Het gevoel dat me overvalt is niet te beschrijven. Het past perfect, wij zijn perfect voor elkaar. Je begint te bewegen, heel rustig en ik kantel mijn bekken om je helemaal in me te voelen. Je kreunt en ik voel me vanbinnen warm worden. Die warmte spreidt zich over mijn hele lichaam en ik begin te kreunen van het genot dat zich meester maakt van mijn lichaam. Een teken voor jou om te versnellen. Ik neem je billen in mijn handen en maan je aan. Ik kom samen met je klaar en een gevoel van gelukzaligheid overstroomt me op die moment. Ik voel mijn nagels in je billen net voor ik die gekende rust over me voel vallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten