vrijdag 16 juli 2010

2009

Alles was nog nieuw en te ontdekken.

Toegegeven we waren vanaf het eerste moment open en eerlijk geweest, doelende op het absoluut geen gêne hebben voor elkaar.
Maar dat eerste weekend weg was wel spannend, niet alle grenzen waren afgetast en na nog geen maand wist ik eigenlijk niet goed wat te verwachten.

Aangekomen in ons kleine minikasteeltje dat we voor onszelf hadden gingen we op verkenning. Voor mij gemakkelijker dan voor hem, met zijn lange sportieve lichaam moest hij zich bukken om door de lage gang te lopen.
Hij was te mooi om waar te zijn, letterlijk dan, met zijn diepblauwe ogen en zijn mooi slank V gevormd lichaam, moest ik me soms in te ogen wrijven om zeker te zijn dat ik me niet vergiste en ik hier welk degelijk met hem was.
Via de slaapkamer was er een wenteltrap naar beneden als we geen zin hadden om langs de klassieke trap te gaan. Een vergeten CD door de vorige eigenaars was al snel in gang gezet en zo luisterde we naar oosterse muziek terwijl we onze koffers aan het uitpakken waren.

Met grote glimlach haalde ik een fles champagne boven die ik stiekem had meegenomen hij deed net hetzelfde. We moesten erom lachen.
We besloten in een klein mooi en gezellig restaurantje te gaan eten.
Snel waren we daar ook veel te luid aan het lachen met de vertalingen op de kaart. ‘Côte d’agneau’ was een kust van lam, ‘bœuf façon du chef’ was rundvlees op wijze van het hoofd en ‘sa sauce au fruits des bois’ werd - zijn saus aan vruchten van het hout.
Reeds licht beneveld van de lekkere wijn wandelden we arm in arm naar ons kasteeltje.

We besloten een fles champagne te kraken terwijl we onze dobbelstenen bovenhaalde. Deze vertelden ons wat we moesten doen bij elkaar, likken, strelen, masseren, kussen en op welke plaatsen. Al snel likte ik zijn rug en navel, masseerde hij mijn voeten en streelde mijn borsten waarvan de tepels al stijf waren in afwachting van hetgeen dat nog komen zou.
Binnen het kwartier lagen we naakt op het bed en rolden de dobbelstenen onder ons bed en wij erin.
Zijn tong die mijn tepels eindelijk beroerde en zijn mannelijkheid die hij me vastberaden en met liefdevolle blik liet voelen, deden me sidderen en kronkelen van tevredenheid.

De ochtend nadien herhaalden we ons liefdesspel, zonder de drank maar met evenveel sidderingen en plezier. Ach, die prille liefde, waardoor je minimum tweemaal daags in elkaar wil kruipen is zo heerlijk en zo snel voorbij. Ze zou volgens de welgekende lectuur tussen 6 maanden en een jaar duren.

We beleefden een weekend waarin we veel wandelden, aten, dronken, praatten en we vele malen de liefde bedreven.
We trokken foto’s van elkaar dat het een lieve lust was, met kleren en ook zonder.
We vertoefden meer in bed als daarbuiten.

We begrepen dat wat we bij elkaar gevonden hadden moest gekoesterd en omarmd worden.

Het was een eerste weekend zoals het beschreven staat in de meeste stationsromannetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten