woensdag 14 juli 2010

Conversatie per mail Part ....

Hij: Ik verlang ook naar een 'cosy' gesprek met je. Ik denk dat we dat aankunnne zonder te ver te gaan. Wat denk jij? Wanneer?

Zij: Niet alleen wanneer, ook waar?

Hij: Ik ben in 't stad op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.

Zij: Ik kan misschien zaterdagochtend tot de middag.

Hij: Goedemorgen jongedame, ik ben deze morgen in 't stad, aan het shoppen voor een nieuwe hoofdtelefoon, daar de ouwe het hebben begeven van vermoeidheid. Hou gaat het met je vandaag. Het zou tof zijn je gedachten te horen als ik straks terug ben. Ik heb tegenwoordig zeer positieve gevoelens over je.

Zij: Heb je de hoofdtelefoon gevonden die je wou? Wat ga je met de vorige doen? Alles goed met me, blij dat de week voorbij is, want ik ben een beetje moe dus blij dat ik het weekend in kan storten. Het al een weekend worden waar ik ga wassen, plassen, kuisen, hiphiphoi. Wil je je positieve gevoelens delen?

Hij: Hey Gorgeous, Ik heb een paar leuke sony's gevonden, de oude zijn zo versleten en vol met zweet van minstens 5 jaar mishandeling. ze zullen blij zijn dat ze van me af zijn (ik behandel mijn vrouwen zo niet). Natuurlijk wil ik delen babe, als je morgen naar 't stad komt, kunnne we het weekend positief starten, ik wil nog steeds dat gesprek met je.

Hij: Hoe is het met je, het was echt dit weekend.

Zij: Alles oke hier en met jou?

Hij: Met mij ook alles goed. Ik heb gedacht aan je (een klein beetje).

Zij: Ik heb ook aan je gedacht. Laat me je iets vragen, mijn engels is niet perfect, dus ik heb je bevestiging nodig. Je vertelde me, dat je in je leven slechts enkelen ontmoet waar je je seksueel tot aangetrokken voelt. (Ik realiseer me dat ik opnieuw seksueel hoorde, de reden dat ik je nooit wou ontmoeten vroeger omdat dat mijn stijl niet was op die manier). Hoeveel is enkelen in jouw ogen en hoeveel zie je er daadwerkelijk van?

Hij: Ik bedoelde doorheen mijn hele leven, die andere vrouwen zijn al lang lang geschiedenis. En kom op, kijk hoeveel tijd we doorbrengen pratend over email (over alle zaken). Het is duidelijk veel meer dan enkel seksueel. Maar als je wil dat ik eerlijk ben, ja ik vind je sexy en ik wil je lichaam ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten