donderdag 29 juli 2010

Conversatie per mail Part ...

Hij: Hey schat, zoveel vakanties en jij denkt dat ik een goed leven heb.
Hij: Kun je geloven dat het alweer vrijdag is. Enfin, ik veronderstel dat je vanaf morgen vakantie hebt. Dus amuseer je jongedame.

Zij: Laatste dag vandaag, we vertrekken zeer vroeg. Ik wens je een superweekend.

Hij: En ik zal aan je denken, zeer veel.
Hij: Hoe is het met je? Helemaal opgepept en klaar om de wereld te bestrijden? Trouwens, heb je nog van die zakjes die je me gaf, ze zijn handig.

Zij: Hey, ik ben een beetje moe. Mijn collega's hadden besloten met niet te helpen terwijl ik op vakantie was. Of de wereld klaar is voor me? Kun je nu ineens Nederlands lezen? Hoe is het met je? Welke kleine tasjes?

Hij: Ja, ik ben net terug van een wandeling met de hond en ik heb terug energie. Dus, ja alles goed. Ik lees inderdaad een beetje Nederlands, maar niets te ingewikkeld. En ik heb je een heel klein beetje gemist daarom heb ik beslist als ik je volgende keer zie moet je maar een kleedje aandoen. Heb je geen foto's?
Hij: Maar ik heb nog steeds het idee dat je een beetje bang bent van me.. te grote kwade ... . Heb ik gelijk?

Zij: Ja, je hebt gelijk

Hij: En dat moet je zijn jongedame, maar het is een beetje angst samen met opwinding hoop ik? Ik ben in ...nu en vertrek dan naar Rotterdam voor mijn maandelijkse Numoon. Ik hoop dat je ernstig overweegd om de 18 of 19de te komen kijken.
En dan is het nog het event in Arenberg dus vertel het aan al je vrienden.
Hij: Alweer een dag op kantoor, hoe is het met mijn vrouwelijke vriendin?

Zij: Wel, ik droomde 2 dromen over je afgelopen nacht. Wanneer ik wakker werd, was ik eerst onzet en verward en wanneer ik in de auto zat voelde ik me goed.

Hij: Dat is heel lief babe, je bent heel consistent geworden in mijn leven en ik heb het graag. Is het onbeleefd te vragen waarover de droom ging?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten