zaterdag 5 juni 2010

Conversatie per mail Part ...

Zij: Sorry geen foto's ik zie er tegenwoordig niet zo goed uit. Het is trouwens veel te druk, ik weet het, ik gebruik telkens hetzelfde excuus. Morgen ga ik naar ..... . Ken je het? Zaterdagmorgen naar de kapper en daarna vertrek ik op een trip.

Hij: Hey knapperd, hoe was je trip? Ik ben weggeweest met een van mijn bands. Het was leuk, maar ik ben blij terug te zijn. Ik moest aan je denken terwijl ik weg was, al die fantastische hotelkamers alleen voor mezelf. Je bent naar de kapper geweest, dus voel je je sexy nu?

Zij: Het was heel heet, het weer dan vooral. Ik ben met een speedboat gaan varen, op een catamaran gezeten,in een oldtimer cabrio Morris van 1946 gereden, ... . Ik heb veel gezien en ik ben gaan dansen.
Waar heb jij uitgehangen?
Ik begrijp je, want ik had een reusachtige kamer in het Hilton hotel met mooi zicht en niemand om het mee te delen. Ik voel me trouwens herfst, want ik heb mijn haar wat donker laten maken.

Hij: Laat het me zien, ik geef je mijn professionele mening. Ik ben blij dat je je goed hebt geamuseerd. Ben je een beetje bruiner? Ik was op een tour door Nederland, we hebben in een fantastische plaats verbleven in Haarlem. Iedereen had zijn eigen appartemenet. Ik benjuist toegekomen deze namiddag in ... . Ik zal vanavond spelen in ... en ergens op Linkeroever op Zaterdag.

Zij: Ik heb geen foto's van mezelf. Ik ben bruin op sommige plaatsen. Ik ben heel erg moe, anders zou ik vanavond langskomen, maar ik heb veel te weinig slaap gehad en nog veel te doen thuis. Heb je gekookt voor jezelf?

Hij: Ik heb een lang heet bad genomen en een boek gelezen. Ik ben Indiaas gaan eten in de buurt. Ik krijg trouwens honger, dus ik hoor je snel weer, juffrouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten