maandag 14 juni 2010

Conversatie per mail part ...

Zij: Ik verlies... Heb je een leuk weekend gehad? Ik heb aan je gedacht.

Hij: Hey Sexy, alles goed met me, het weekend was leuk, zoals gewoonlijk. Ik heb ook aan je gedacht, ik wil je zien, maar we kunnen elkaar niet ontmoeten. Is dat ook zo voor jou?

Zij: Ik ben naar een trouw geweest dit weekend, naar een verjaardagsfeest en heb nog uitgehangen met andere vrienden. Hoe is het met je vriendin? En waarom wil je me dit aandoen?

Hij: Ik en mijn vriendin doe het uitstekend. Ik veronderstel dat je het over mijn muziek hebt, niet? Wat doe ik je exact aan babe?

Zij: Je weet zeer goed dat ik niet over je muziek bezig was. en als ik er zelfs niet over wil praten, dan heb ik nog steeds in gedachte, dat ik iemand zeer zeer gelukkig maak door mijn aanwezigheid, mijn houding en mijn lichaam. Iemand die heel lief en onschuldig is.

Hij: Ik meen het, wat doe ik jou aan? En hoe zit het met iemand die jou gelukkig maakt? Ik hou van de manier waarop we met onze woorden dansen, we hebben tenminste een lekker ritme samen en dat is zo belangrijk.

Zij: Je doet me dingen aan die ik enkel kan gebruiken wanneer ik wil slapen en het lukt me niet. Om daarna misschien wel met een glimlach in slaap te vallen. Wil je doen uitschijnen dat jij me gelukkig kan maken? Trouwens je hebt daar heel goed ontweken wat ik je vroeg.

Hij: Het gaat tegenwoordig met hoogtes en laagtes, maar we werken eraan. Alle relaties zijn grote uitdagingen, zoals je zelf wel weet.
Of ik je gelukkig kan maken? natuurlijk ! Ik denk dat we elkaar al gelukkig maken, doordat we weten dat er iets extra is (laat ons eerlijk zijn) dat we beide missen in onze relaties.

Zij: Waarom gaat een relatie met iemand anders dan wel, maar met mij niet? We zijn nooit een koppel geweest. Waarom niet, wat is er mis. En misschien heb je gelijk. Ik kijk uit naar je mails.

Hij: Als we helemaal eerlijk gaan zijn, oké hier gaan we. Ik heb je altijd al gewillen. Maar ik kon het volledige plaatje niet zien als we samen iets deden. Maar sindsdien heb ik je het al enkele malen zeer duidelijk gemaakt. Maar ik was nooit zeker wat jij wilde. Je hebt het nooit gezegd en in alle eerlijkheid, jij kan wel een beetje koppig zijn jonge dame.
Dus om te antwoorden, er is niets mis met je. Gewoon pech met de timing voor ons beide denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten