dinsdag 29 juni 2010

Conversatie per mail Part .....

Zij: Misschien ben ik een klein beetje koppig, maar ook omdat ik je vertelde dat dat lag ook aan wat ik je eerder vertelde, als we samen zijn dan was het omdat jij dat wou, je hield geen rekening met mij. En je maakte me zeer duidelijk dat ik niet de enige in je leven was. Hoewel je me anders kent ben ik exclusief voor diegene die ik graag heb en graag zie.
Misschien moet ik, of moeten wij denken, dat als er ooit iets geweest was, we nu elkaar het licht in de ogen niet meer zouden gunnen.

Hij: Hoe voel je je vandaag? Het is bij mij kids week en ik ben thuis tot volgende woensdag. Na mijn nacht in ... was ik in Rotterdam op het festival waar ik je over vertelde. Jij zou er van houden, fantastische energie. Trouwens, het was super om je te zien.

Zij: Ik voel me oke vandaag. Ik heb een lange dag voor de boeg op het werk. Vrijdag ging ik naar een juwelenuitverkoop en naar een feestje waar Janez Detd optrad. Zaterdag ging ik dansen met de meisjes en zonderdag was het een chill dag. Ik las mijn boek en voor de rest niets. Geniet van je kids. En ... hetzelfde.

Hij: Hey mijn meest sexy jonge vriendin. Ik ben je niet vergeten. Het is een kidsweek geweest met koude en lange dagen en nachten. Hoop dat alles goed is babe, Zeg me eens iets zoet..

Zij: Goedemorgen, hou oud zijn je kids intussen? Ik ben druk bezig, ik heb het koud, mijn haar ziet er niet uit, ik hou niet van de regen, maar voor de rest is alles oke. Iets zoet, wel ja, chocolade, Ben & Jerry's, yoghurt.

Hij: Ik ben alleen vandaag thuis, hoe gaat het met je?

Zij: Alles goed hier, ik heb nog aan je gedacht. Je kids zijn bijna terug thuis, ga je terug de 'wildernis' in? Ik heb een rustige week, ik vertrek binnenkort op vakantie. Ben je klaar voor de winter? Ik hou van een wandeling in het bos op een koude dag, met de hond en wanneer ik witte wolkjes kan maken met mijn adem. Weet je wat ik bedoel. Hoe is het met je?

Hij: Hey, ik ben ok, de kids gingen zaterdag naar huis en wij zijn de wildernis nog éénmaal ingegaan. Sindsdien ben uj in rotterdam geweest en ik ga morgen terug voor een concert. Dan speel ik in de ... en de ... dit weekend.
Ik moet je snel zien, het is enkel een gevoel, maar het is wel echt. Wat met jou? Enkel het gevoel.
Zij: Waarom stel je zulke moeilijke vragen? Hoewel de vraag op zich niet moeilijk is. Natuurlijk, ken jij mijn antwoord. Maar, .. wij hebben beide een commitment in iets. Ik weet niet hoe serieus het bij jou is, maar ik ben dagelijks in een strijd om sommige gevoelens binnenin mezelf te houden. Mijn roep naar vrijheid wordt elke dag luider en sommige, andere dagen, is het niet moeilijk. Vandaag, na je mail, is de roep zeer luid, ik zou veel doen, om bij je te zijn, om een rustig relax gesprek met je te hebben, om naast je te zitten, om je warmte te voelen.
Ik wil de man waar ik een leven mee deel niet kwetsen, hij ziet me heel erg graag en jij vraagt me om te beginnen met liegen tegen hem. Hoewel het moeilijk is om dit je te zeggen, maar ik moet nee zeggen. Maar, ja natuurlijk, het was een stomme vraag van je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten